Wednesday 24 August 2011

Kotak Hati Eika

Assalamualaikum
Hari ni aku hanya mampu mengeluarkan kata-kata yang mungkin terpendam
Hari ni jga , aku dah meminta maaf kat meeymeey . Alhamdulillah , dia mnerima dgn seadanya 
Aku akn mencuba untuk membuat smua org bahagia
Aku akn buat smua org ska brkwan dgn aku
Aku hnya mampu merancng , tapi aku xtau , adakah ia akn mnjdi kenyataan

Hari ni , genap aku bersama adib , setahun . 
Pagi2 buta tepat pkul 12 aku da msj ayat bunga-bunga 
Tapi dia ckp , dia x dapat
So k . aku x kesah sbb maxis da mcm bangang skit 
Aku mencuba untuk menaip smua kata-kata aku dlm blog ni
Aku mengharapkan , dia akn membuka blog aku dan mmbaca apa isi hati aku

Dengan kehidupan , kita akn mendapatkan wang ringgit kalau kita berusaha untuk mndptkannya
Mcm itu juga dgn cinta . kita akn usaha untk mndpt cinta yg suci . tapi yg trjadi adalah sbliknya
Wang juga kita dapat membeli jam ttapi tdak dpt mmbeli waktu
Wang juga kita dapat membeli ubat ttapi kesihatan kta x akn mngkin trjmin
Wang juga kita dapat membeli katil yg besar , tpi kita x akn dpt tidur lena jga suatu hari nnti
Wang juga kita dapat membeli darah ttapi x boleh mmbeli kehidupan
Wang juga dapat memberikan kita sex tapi x boleh mndpt cinta yg murni
Bgi aku , wang x penting . tapi 1 kebhgiaan yg pntg bg aku & smua org

Muhamad Adib Bin Rosley .
♥ YOU
Mengenali dirimu membuat aku tersenyum sentiasa . Bergurau denganmu membuat aku kembali bahagia
Menyakiti hatimu lagi , akan aku jauhi . 
Hanya 1 permintaan hatiku , aku menginginkan , perhubungan ini akan berkekalan 
Aku akn berusaha sebaik yang mungkin
#orang yg berputus asa adalah org yg putus harapan seumpama dia telah bersedia untuk mati


Khas Buat Si Dia Yang Kusayangi
Hari ini adalah hari yang sya tnggu2kan . alhamdulillah , byk rintangan yg kita lalui bersama
Saya hrap hbungan ini akn berkekalan smpai bila-bila
Saya harap awak akn mmbaca srat sya berkali2 untuk awk mengetahui isi hati sya kpda awk
Awk merupakan 1 chya yg membuat sya kembali bangkit dri kisah silam yg lalu
Walaupun prngai awk sllu bg sya membebel x hbis-hbis , awk ttp sabar dgn prngai sya 
Saya mngharapkan awk mmbuat 1 text yg pnjg untk mengeluarkan isi hati awk , ttapi msti sebaliknya kan
x pe awk , sya x kisah . sya cma nak awk tau yg sya sllu ingat kat awk .
Harap awk terima sya seadanya :>
Saya akn merindui awk . tambahan da ckup 5 bulan x berjumpa
sya harap , awk akn luangkan msa brsama-sma dgn sya msa raya ni . AMIN

Sampai sni je aku mampu berkata-kata . yg lain , bia aku ckp dgn dia jee :D 
k tata 

In My Life , I Learnd How To Love , How To Smile , How To Be Happy , How To Work , How To Be Honest , How To Be Faithful , How To Forgive , But I Couldn't Learn How To Forget You .

No comments:

Post a Comment