Friday 30 September 2011

Isu Bertudung Lagi -.-

Assalamualaikum
Harinie kita cita pasai isu bertudung lagi eh :D
acam gini ,
tadi aku ade la buka 1 facebook ni
dia ckap dia x suka pmpuan skrg bertdung
ha ? gila ka kau jantan?
korang tau x dia ckap pmpuan brtdg skrang hipokrit #betol ke aku eja ni -.-
ea la , dia kata pmpuan skrg bertdung sbb ikut trand 
ok apa ikut trand
aku tau la nak pkai tdung ni kena ade keikhlasan dihati baru boleh pakai
tapi sekurang-2nya pmpuan hipokrit tu dah kurangkan beban para-2 lelaki kat lua tu tau x !
ea laa . diaorg dah kurangkan dosa korang dok nengok pmpuan sexy tau x ?
klo yg bertdung pon dok nampak sexy lagi tuh diaorg pnya dosa laa
x payah nak masuk campoq :D 
Cermin diri sendiri dulu kan HAHAH
ok la aku nak p cermin diri aku dulu hikhikhik
PAPAI :)

No comments:

Post a Comment