Saturday 22 October 2011

Selamat Tinggal Kenangan

Assalamualaikum
Hye all harinie nak kongsi skit cerita tntng kisah hidup yg penah aku jalani 
Entah kenapa tetiba aku nak cerita pon aku x tau . x kisah nk dengar ke x ^.^
bermulalah kisah aku dimana aku ditempatkan bersekolah di sekolah kebangsaan permatang pasir
aku bersekolah di SKPP masa aku drjah 4 dan dikelaskan di kelas 4 Harapan *harapan la sangat tenenene :D
then aku mula mengenali dunia mencarut -.- ohhsom ^.^
masa tu aku x tau apa itu "pelaq la hang ni" . aku start tau apa itu 'pelaq' dri mmber2 aku
aku boleh plak g tnya "weh,pelaq tu apadia ?" almaklumlaa budak KL dtg Penang . camgituu la HAHAHA
pastu aku ditempatkan ke class 5 Harapan . mulalah aku mengenali seorg insan bernama
Zaquan Anuar Hisham :)
nama tu smpai skrg aku masih ingat . bnyk kenangan aku dgn dia . aku knal dia sbb , aku nak dia rahsiakan aku keluar pkai skirt :D aww sweet x ? HAHA
masa tuh,ade ustaz ni ckp "jmpa bdk class x pkai tdg gtau ustaz.mai ustaz nak rotan"
kebetulan malam tu aku siap kua x pakai tdung,freehair la kan dgn skirt apa smua . jalan2 jmpa dia -.-
masa tu aku terketaq2 ckup dia dok senyum kemain nak gtau ustaz . besokan hari aku pjuk jgn gtau ustaz.dia pon ok ^.^
kami dikelaskan di kelas yang sama masa drjah 6 . 6 Harapan . kami amek UPSR sekali :)
masatu zaquan tu suka kat mmber aku SABRINA . aku pon nak 1kan depa tapi sangkut kat aku -.-
ok memang gedik kan aku . x padan dgn bdak sekola rendah >.<" kesah plak aku ? tenenene
so kami rapat sngt masa tuu . pastu kami selalu mai 'aceluuuttt cak!" daalam surau sekola . alololo masatu abis omeyy ah !
masa tingkatan 1 kami berpecah . aku bersekolah di smk permatang pasir dan dia disekolahkan di sma al-masyur lelaki .
masa tu kami ptuskan hbngan sbb aku x ska hbngan jarak jauh.
masa tu kami genap setahun . ohhsom kan :)
dia sweet . romentik habis kalo dgn dia ni . dia caring . suka buat lawak bodo .
kami couple balik masa akhir frm2 . 
kami selalu study sekali kat library , kalo dia da siap keje dia , dia akn siapkan keje aku sekali
baik kan :) habis sweet la masa tu
kalo aku lapa , dia hantarkan makanan kat rumah aku . 
kalo aku sakit , dia g cari ubat kasi kat aku . 
aku engat lagi masa aku exsident dgn mmber aku  kaki aku berdarah . 
dia laa dtg amek aku tlg basuhkan darah kat kaki aku :'( 
kami teruskan hubungan smpai kami couple 4 tahun . and last kami ptus sbb aku kata dia curang
aku x pasti dia curang ke x tapi aku tau dia layan pmpuan lain . aku menyamar jadi orang lain masatu . yang aku tau kami mmng x nak ptus tapi disebabkan ego kami putus . .
ego dpt memakan dri seseorang . 
sekarang ? dia sudah bercinta dan menyayangi insan yg digelar kekasih hatinya skrg 
baguslaa dia da ade pujaan hati dia sndri . aku hnya mampu mendoakan kebahagiaan dia bersama kekasihnya
apa yg aku engt , byk rintangan kami lalui bersama . tetapi desebabkan EGO , hidup memusnahkan kami
Selamat Tinggal Kenangan ~

Zaquan Dan Eyta . Semoga Berkekalan . Aku Sebagai Seorang Sahabat Sentiasa Mendoakan Hubungan Korang . Semoga Bahagia Sampai Ke Anak Cucu . AMIN

No comments:

Post a Comment