Friday 21 October 2011

Yabedabedu !

Assalamualaikum

apa cer doh kau pnya exam ? best soalan ? HAHA
ok this year aku amek 9 paper untuk paper SPM aku next year
9 paper tu terasa mcm 90 paper aku jawab -.-
isnin minggu lepas , first paper kitaorg jawab paper BM
ok paper BM best . masuk sejibik kitaorg buat latihan muehehe
next . . . 
paper BI :) ohsom . memang best paper BI . 1 apa aku x paham . dgn kena buat karangan pasal 1 murid 1 sukan 1 malaysia
ok memang pergh ~ gempak kan ?
next . . . 
paper Math :') 
aww so sweet deh dapat paper math
mcm si zulaikha roslan ckap "aku terharu dpat paper math"
mcm tuh la aku juga bai . sunguh terharu sesangat
rasa mcm nak je aku g pelok ketat2 ckgu yg buat paper exam tuh . 
soalan math tu alaihai sweet sangat tengok ade kotak2 3segi siap ade lorek2 camgitu lagi hikhik
pastu siap ade set,ade bina ayt . alalalal omeyy siot . 
msa dapat paper tu , msing2 kulang kelabut tengok soalan bai . da tengok tu masing2 pusing kiri kanan depan belakang . 360darjah psingan kepala pown ade hohoho . 
pastu apa lagi ? tiru ah . Tenenene HAHA
next . . . 
paper PI . boleh tahan laa . aku rasa sedih baca kisah2 nabi ni -.-
soalan ustazah buat menyentuh hati dan perasaan .
soalan agama tu tnya nama perjuangan nabi kita . jenis2 dam .
alaa hai :) menyentuh hati aku . tapi x tahan nya , ade gak org meniru . 
termasuk aku . tenenene -.- HAHAHA
next . . . 
paper sejarah . mak ai . korang tau aku x tido kot stdy sejarah
*alahai bangga plak x tido . kesah plak kan ? heheh
nasib laa apa aku stdy tuu masuk skit . 
akibat 4 hari x tido malam . ni effectnya
|
|
|
v
*alaa gediknya aku hikhik
tengok mata aku da hitam kat bawah . pastu da lebam2 skit
alahai sedih beno aku jwab sejarah td
ckgu kesyangan aku tu buat soalan pergh ~ semangat kemerdekaan sangat :D 
aww sweet camgituu kan HAHAHA
member aku apa g ? siap buku bawah meja :) tenenene
pastu kan , x cukup bawah meja bai , bawa bku sampai toilet pon ade
*ahh berkat ke hafal dlam toilet sblm tlis dlm kertas kalo smpai dlm class ? tenenene
next . . .
cuti 2 hari ~ aku mengemas bilik dri hari jumaat smpai ahad .
yaallah -.- berabok nak mampoish blik aku . akhirnya aku siap gak kemas bku2 kat rak :D


aww :) showoff kan aku ni hahah . kesah plak ? muehehe
ok2 banyak x bku rujukan kitew . hahaha . pling tebal tu ha , buku sejarah . 
alaa ank murid kesyngan ckgu sejrah ni HAHAH (aku x mnt sjrh pown)
byk x majalah remaja n yezz aku ? hahaha . aku kumpul bru smpai situ jee
aloo , comei x bear tuu ? hehe pakai earfon lagi . 
tapi tuu bear ex kitew :'( 
ohh ohh ade 1 lagi nak cita . khas tu zulaikha roslan
weh ikha , aku jumpa gambar kita doh masa kecik2 .
aku tengok gamba tu terbahak2 aku gelak :) comel HAHAHA

next . . . 
isnin minggu baru2 ni kitew sambung exam lagi :D
paper sains . soalan dia pergh :) best sangat
soalan paper sains tu mcm nak je aku try ketok kat kaki aku tengok sensory apa yg bergerak
aww :') HAHAHA
tpi ade jga yg tiru . tenenene adat la kan hahaha
pastu paper 1 adoi -.- masa tu ckgu tu asyik round3 je kan . x leh tiru
aku pown apa lg ? mla laa nak pening2 kpla .
amek kau ! aku pkai bam 1 class bau -.- 
kisah plak aku ? tenenene HAHA
next . . .
pastu kitaorg jawab paper acount . 
astaga . paper account deh . weh acount weh acout ! ah , ah paper acount -.-
ye aku tau paper acount .
ni effect stdy account 
|
|
|
v



tekan untuk tumbesaran yang sihat ^.^
yaallah ni akibat meniru -.- hikhik
x de laa . actually minggu first aku exam mmng aku da skit mata
x tau plak effect seterusnya jadi camgini -.- merah sblah kanan gambar ni .(kalo mata aku yg beno sblh kiri)
tuhan je tau betapa sshnya aku jwab exam . 
kejap2 kua air mata . haish . pastu sepek sebelah . siap bdak class sblah gelak2 aku sakit mata .
nak je aku bunuh diaorg -.- ohh kejamnya . tenenene haha kesah plak aku ? huhu
acount aku rasa x de yg tiru . ohh baiknya :D
 muka orang sakit nak jawab exam ^.^'
next . . .  
paper economi asas . sblm g sekola tu aku asyk ckp "ohh eco plz be a good to me :'("
aku memey takut eco . wlaupon senang tapi haish , jgn sangka air yg tenang x de buaya :)
k x de kene ngena ngan buaya :) economi pnya exam ade tiru2
rancak skit meniru . aku teringin nak tiru
aku amek bku letak kat celah kangkang pastu bka2 skit en :) 
ohsom kan :) style ak aku ?
tapi tu dlm mmpi aku je doh aku meniru tuu . HAHAHA .real pnya x de tiru muehehe
next . . . 
paper add math . pergh bapak ahh
balik aku x stdy bai . aku tido . HAHAH 
banyak kau pnya tido eika -.-'
aku berjaga pkol 4 pagi buat ltihan smpai pkol 6 . seksanya hidup ni
tu pown aku buat kejap bangun kejap tido . astaga -.-
terok nya perangai eika ni en en en . kesah plak aku ? tenenene
masa dpat paper tuh pergh . ade yg buka2 kertas terus letak kpala
ade yg tlis nama dlu pastu tido
ade yg x tulis nama lagi siap psing2 360darjah da tnya "weh log ni apadia ?" "weh ni fomula apa ni?"
mcm2 karenah , tetiba ade laa ckgu ni masuk class kitaorg
sbb masa kitaorg exam tu masa dia mengajar . so dia jga class kitaorg
msa tu memang smua diam . pusing ke toleh ke suit ke apa ke , sorg pon x bergerak
skit pnya takut kat ckgu tu
muahahaha . lepas2 ckgu tu keluar depan pntu
mak aii -.- bsing class . aku masa tu terasa mcm kat pasar borong :D 
pastu ckgu tu masuk smua diam HAHA . yang kelakarnya , class lain da hbs exam tau
bapak bsing ahh diaorg . ade bnyi burung ah , bnyi monyet . terasa jawab exam kat zoo taiping plak hehe
mcm2 bnyi aku dngar . tapi best nye masa tu ckgu laki jaga kitaorg exam 
sporting habis ah smpai pasing2 kertas kan .
yang mmber aku saidatun , hajar , syameera , siap main baling2 botol la liquid la higliter la -.-
mmng time tu mcm x exam ahh hehe
next . . . 
next apanya lagi weh ? tamat dah story ni :) apa lagi ?
MERDEKA !
MERDEKA !
MERDEKA !
x payah merdeka sangat la eika . next year kau SPM bai
ha,ah aku tau aku SPM . ea aku tau SPM next year . x pe aku tau next year SPM .
urmm SPM weh -.-'
so harinie anta bku text :) wah  awal kan :) semangat aku bngun pkol 4 pagi .
sebab x saba nak anta buku muehehe .
so untuk tu je aku nak cita . see yaa :)
assalamualaikum
kalo boleh aku nak sangat exam ni dibatalkan untuk pelajar sekola :) kan zulaikha roslan :D
hahaha . semua bdk sekola bengong2 belaka nanti aww <3

No comments:

Post a Comment