Wednesday 26 October 2011

Enjoy The Day

Assalamualaikum
Haloo semua . 
hari nie eika mmang happy sangat sebab dpat keluar dgn member2 yang agak "gila" sikit en :D
first bagun pagi on9 dgn mila . pastu mama abah ajk blik kampung tp eika x nak
so eika rncng dgn mila nak meet dayah sbb dia balik cuti sekola dri SMTV teluk intan perak
msa pkul 12 eika msj ckp eika dgn mila ngah tnggu dia dtg sbb kitaoerg da siap
sedangkan masa tu dahla x mandi . siap mkan nasi smbil ber whatsapp dgn zulaikha roslan lagi :)
so naik atas mndi2 , dayah call ckp da smpai
celapak aku pkai baju dgn berkemban skit trun bukak pntu muehehe
so dia naik dlm blik eika n on9 smbil membebel mcm mak nenek dah sbb kitaorg tipu kata da siap :D
So da siap apa lgi ? kluar tnggu bus ah


yang kelakarnya mila ade amek vedio au . sumpah sakai -.-
ttp lagu kalo nak dengar :)
sory sangat vedio ni terbalik . baik korang teliangkan kepala hahaha
so dah setal kitaorg naik bus :)
dari sungai dua ke jetty 


kitaorg naik bus 602 . best sbb x de orang so kitaorg buat bus tu mcm bus sekola
smpai jetty mak aii -.- ramainya
pastu ade laki tengok2 then siap naik dduk belakang kitaorg
yang sakainya ade bangla dduk sblah dayah . kesian dia :(
pastu smpai sunway jalan2 cari shawls novel kan
tetiba , msj masuk .
shafiq : weh ag kat mana
eika : aku kat sunway . cari shawls . ag kat na
shafiq : ohh aku kat umah ni . ag jmpa ka cari shawls tuu ?
eika : jumpa laa . egt aku buta ka hahaha
shafiq : aku sbnaqnya kat sunway ni . td nampak mcm hg. haha . 
eika : laa ag kat na.x nampak pown .
shafiq : satg aku p kat ag . tnggu tau
aku pon tnggu ah . tetiba masuk msj
shafiq : hai , cuba pusing belakang
alololo :D buat lawak plak . so dia jadi bodyguard kami 3 :)
sbb mmber dia smua pekena dia . mmber dia bwa pasangan so dia solo . lgipon dia mmng single 
dia tman aku cari novel n bli angry bird kat adek aku . 
sempat snap gmbar sblm balik :)

amacam ensem x hehe . 
eika knal dia lama daa dri frm1 kot . awal dri kenal adib ;)
kenal masa kitaorg keje sesama kat kedah :D
so masa tnggu bus ade laa tgk pasngan ni
boy pnya hensem awek dia biasa jee . tu la namanya jodoh kan ;)
end ade 1 lgi vedio dlm bus
tapi nanti eika upload dlm posting lain eh :)
pastu smpai jetty cari bus 602 nak balik .
pakcik tu ckp pkol 7 . nsib ade bus 52 citi lines.
naik jga ah walaupon mcm burok skit bus tu 
yg kesian nye kat makcik ni tahan bau ketiak masyam bangla mana tah -.-
and last kitaorg happy enjoy hari depavali tpi kitaorg x smbut pown :) 
thank kat mmber2 aku yg kelakar gila tu

No comments:

Post a Comment