Wednesday 29 February 2012

Hari Hari Hari Rabu -,-

Assalamualaikum

Hye all :) lama haa kita x lepak 1 meja yg bajet ade kopi banyak2 ken
*macam penah plak -,-
hari hari hari rabu
pelik kan title , nevermind lew . blog saya ok
mcm biase . hari rabu adalah hari segala penghulu hari *eh bukan jumaat ke?
hari rabu memang bzy . kehulu kehilir busing2 dlm blik guru *eh pusing2 . dah silap mengeja 
bzy sangat , smpai x smpat nak belajar mengeja haa . maklum lew kite kan naib pengerusi *muka belagak sikit
eh eika , jgn nak buat muka belagak laa , x disebabkan diaorg plih kau , kau xde jwtan tau x -,-
ok ok aku tipu je yg aku buat muka bajet belagak tu . actually aku asyk bajet comel jeken >.^
alamakk da lari topik plak . sory la lama x taip . sampai xtau mende apa nak dicitakan
actually nk cita yg saya nie kena marah dlm bilik guru tadi . k sedeh nie tskk tskk :'(
cikgu cakap saya x tegas dlm mengendalikan kadet bomba
disebabkan saya kene beleter smpai habis masa solat zohor *kite ponteng masa g surau sbb kita tettttt..
dengan berbesar hatinya saya selaku naib pengerusi menjalankan tugas
berdiri depan tangga asrama smbil jerit2 "kadet bomba kat dewan al-khawarismi. tlong cepatkan perjalanan anda smua"
dengan muka yang tercungap2 aku jalan dibawah hujan yg renyai2 sambil tubuh dibasahi air2 yg diturunkan oleh allah . hujan rahmat . *eh eh bersastera plak kite
so kelang kabut haa aku amek beg lari2 trun dewan . tapi ramai bdk2 lepak kat toilet
eika rosli : weh cepat2 trun dewan (suara comel je haa)
sekali cikgu lalu . terkelu lidah nie
cikgu : cepat turun ! dok lepak2 apa lagi kat sini . ha shafikah , tegas la sikit 
-,- ok muka serba salah plus sedih kena marah lagi -,-
sampai dlm dewan aku jerit2 lagi . cepat la woi masuk dewan , nak start da ni
disebabkan geram yang membara sbb bnyak kali kena marah . tetiba terkeluar suara jantan 
eika rosli : kadet bomba wanita cepat beratur ! dalam kiraan 10 , 9 , 8 , 7 bla bla bla
eh eh , beratur plak diaorg . teratur plak tuw .
dgr plak ckp aku . td kemain eksyen dgn aku noh . kena buat sora jantan camgini
alhamdulillah , aktivti berjalan lancar dengan bantuan suara jantan yg mcm laki darai sikit tuu hahaha -,-
last , aku ditugaskan utk mnjdi ketua kumpulan BP6 . haaa -,- kawat lagi eh ? ok ok kawat
i love you kawat ! k tetiba . 
dah2 . xnk merapu pnjng . papai >.^

No comments:

Post a Comment