Saturday 4 February 2012

Kehilangan Mu Berat Bagiku

Assalamualaikum

Hye You , You And You
hurmm apa nak update nie ? aku just nak ckp
"Aku tak sanggup kehilangan dia "
tskk tskk :'( 
mula-2 kehilangan dayah . 

dia pergi meninggalkan aku keseorang dalam class
muehehe . bukan meninggal dunia pon . dia pindah p vokasional teluk intan
so aku mula la rasa sunyi tambah2 kalau olahraga ade 
kalau x , adela keje gila aku dgn dayah nie buat .
example like , lari atas tar x pakai kasut , pozing dalam toilet
lompat tinggi ala-ala dolfin :D i loike 
lepas x dak dia , aku kembali serius dlm mcm2 aktiviti sekola
nasib la ade Amila

lepas kesedihan bersama dayah aku da padam sikit2
kegembiraan bersama mila mula terasa .
overnight sekali , lepak , gosip , jalan2 , kaunseling , n everthing kami sekali
smpai ade kata kami ni mcm belangkas . susah dipisahkan
sejak2 ade masalah family , kegembiraan bersama mula pudar
dia ckp dia kena pndah
pndah sebab hal keluarga
padah seribu hati aku bila dgr apa dia kata
muka aku bajet comel lgi ckp "x peh be cool deh . cuti balik ah sini . lepak2 sekali"
aku , biasa la . suka bajet kuat depan org . ternyata balik2 dri sekola mcm nak je jerit
"woi , asal semua nak p tinggai aku sorang ni ! tendang mau ?" --'
terbaik , dua org kawan baik aku semua menghilang . disebabkan masa hadapan
oh masa hadapan , i hate you -.-'
nvm laa 
untuk dayah : kau baik2 weh dduk kat teluk intan . hang senior kan ? jgn dok buli junior2 plak . haha
untuk amila : hang baik2 tau , x kisah la mana hang nk pndh . jd pndah ka x jd pndah ka , aku dpt rsa hg akn pndah jga meninggalkan aku keseorangan :'( x pe , nnti kita stdy 1 Universiti ok :D aku bajet kuat nie :') hehehe
semuanya hanyalah kenangan 
kenangan hanyalah tinggal kenangan 




Selamat Tinggal Kamu Berdua . Semoga Kita Berjaya . Amin

No comments:

Post a Comment