Tuesday 14 February 2012

Saya Tempat Pertama Contest ?

Assalamualaikum

Hallo world . hyello malaysia . hello friend . hai fake . (aku ade fake kew?) hyello best friend
sory lew kitew masukw airw (kejadahnya ade W belakang nyer)
actually aku rasa aku happy ? sebab apa eh ?
off coz lew happy sebab keje sekola lebih tinggi dari gunung everest (nampak beno nipunya)
berbalik pada title . Saya Tempat Pertama Contest?
Walaweh ! memang tak la ken aku ditempat kelima . *k tetiba plak -,-
aku ditempat pertama dol ! yahooo (chicken dance)
-dengan tiba2 lagu disco rancak bunyi sikit . godek2 kening sikit aku menang-
first aku cakap "alhamdulillah"
penat aku copy paste ha mintak org like pic aku yg bajet comel ni
tau x pic mana ? ni ha pic tu
Ok , jangan gelak sebab aku pakai pink !
*actually aku gelak guling2 tgk pic aku sndri pakai baju pink -,-
Alhamdulillah , Akhirnya Eika Menang Contest Tu Di Tempat Petama ! Terima kasih Kepada Yang Terlibat Dan Yang Tak Terlibat Sebab Menolong Eika Mengelike Gambar Yang Bajet Comel Gituu HeHeHe . Terima Kasih Juga Kepada Orang Yang Menjatuhkan Semangat Eika Tuww >.^ Dan RIBUAN JUTAAN TERIMA KASIH Kepada Yang Menyokong Eika Dari Belakang :) Terima Kasih Semua
-Ayat Bajet Macam Masuk AJL kan hahaa >.^
Sory le kita copy paste je dari facebook kite . nampak sangat da malas mengarang hehehe
terima kasih kepada Syerah Munchy . Kalau tak disebabkan dia , sikit la like aku
Arip Lan Conner Thank Tau . Walaupon Hg demam masa tu hg tolong aku weh hehee
Siti Aisyah,
Naura
Akak Wahida, 
 yana nana
yana lola
 Firdaus 
Idzwar rahimi
 Amirul Amir
 Nur Azreen
 Miera Zailan 
Ajib De'eyez 
Iqbal Muhammad 
Anys Syahirah 
Siti Aminah 
Zulaikha Roslan
 Farizah 
Fariz Nazreen
 Nur Alia
  mustaqim
mummy mija 
ouh iyaa 
atikah aziz
safwan apan
fussy rara
X lupa Kat Dua Orang Hot Kita Nie :) Mohamad shafiq And Boboiboi kitew laa . MAR 
Kepada sesiapa yang tak de bole inform ok n terima kasih kepada semua yang like eika :D
Nas afiqah  --> tuan empunya contest .  facebook like
tak caya ke eika join contest ni ? cer tengok sikit


 dah caya ? apadai aku mohong hang ja ? mai ursya sini plak
http://fyqaanakmunsyi.blogspot.com/2012/02/pemenang-contest-awek-hot-2012.html
amacam broo ? first gambaq waa der . asal ? nak hot kena tayang pungkoq ka baru nak kata hot . serius sakai -,-
aku x kejar hot . aku terkejaq2 hadiah dia hahaha
antara hadiah2 nya
Tempat pertama
1) Sehelai baju.
2) Bangle silver. ( tangan )
3) Cincin silver.
4) Gelang kaki silver

Tempat kedua
1) Sehelai baju.
2) Cincin silver.
4) Gelang tangan silver.

Tempat ketiga
1) Sehelai baju.
2) Cincin silver.
3) Gelang kaki silver.

Tempat keempat
1) Sarung handphone.
2) Alas bedak ( foundation )
3) Sepasang contact lens with case.

Tempat kelima
1) Cekak rambut with riben.
2) Alas bedak. ( foudation )
3) Sepasang contact lens with case.
Heheheh . so amacam ? aku tempat petama . hadiah tu la aku dapat
alamak , riak plak eika rosli nie haha . maklumla ni kali kedua aku join contest . perak lew
Ucapan Kata Terakhir
terima kasih awak . ea , awak lee sebab tolong like pic saya hehehe
Sayang awak semua muah kiri kanan :*

No comments:

Post a Comment