Saturday 22 October 2011

I Love You :)

Khas Buat Md Adib Rosley

 Kencangnya hati saya awak :)
Hatiku bergetar berdegup kencang apabila melihat seseorang yang aku sayang berada didepan mataku . Tidakku sangka seorang yang aku benci dahulu telah bertukar menjadi seorang yang sangat aku sayangi .
Itulah yang dinamakan takdir.Takdir tidak memilih orang tetapi takdir ialah 1 anugerah yang tidak dapat kita menilainya . Ia merupakan 1 cahaya sinaran yang dapat membangkitkan semangat seseorang untuk meneruskan hari-harinya seperti aku . Aku yang dulu dibawa arus air penderitaan hingga kehujung dunia tetepi dibawa pulang dengan arus kebahagiaan . Itulah yang dinamakan takdir ilahi . Alhamdulillah aku adalah salah seorang yang mungkin sekarang sedang merasakan takdir sinar kebahagiaannya . Alhamdulillah :') Aku amat menghargai takdir ilahi . Aku akn menjaga takdir ini sebaik yang mungkin :)

Besarnya pengorbanan awak :)
Betapa besarnya pengorbanan kasih sayang seorang pasangan apabila si pasangan lelaki sanggup datang dari penghujung negerinya ke penghujung peta negerinya juga . Ini semua diakibatkan kerinduan yang tak dapat dihalang oleh hati seorang pasangan yang sedang hangat bercinta . Bermula pada jam 12 malam , si pasangan sanggup mencari rakan untuk menemainya . Bukan itu sahaja , malah si pasangan itu sanggup menyewa kereta hanya kerana seorang kekasih hatinya . Bukan itu juga pengorbanannya ,si pasangan pada jam 2 pagi bertolak dari shah alam ke pulau pinang dan juga sanggup si pasangan itu tidur didalam kereta akibat menunggu siang hari kerana ingin menemui kekasih hatinya . setiba siang harinya , dia meneruskan perjalanannya ke destinasi yang ditunggu-tunggunya . setiba di destinasi,terus dia menelifon si kekasih pujaan hatinya yang masih mamai dibuai mimpi-mimpi yang indah .sanggup dia menunggu kekasihnya yang bersiap agak berjam-jam itu . Bukan sekali si pasangan berbuat demikian , tapi sudah 3 kali dia melakukan perkara seperti ini . yaallah :'( besarnya pengorbanan awak . butanya saya :(

Doa saya untuk awak
Yaallah , lindungilah dia dari bala petaka dan jauhilah dia dari azab api nerakamu yaallah . Panjangkanlah perhubungan kami ini yang telah kami jalani selama 4tahun kami berkawan . Moga jodoh ini yang detentukan olehmu yaallah . Moga kami mendapat hidayahmu untuk menerangi hari-hari kelak kami yang akan datang . amin 
 
Kata hati saya
hari ini adalah sebuah memory yang terindah bagi saya sebab awak buat macam tuh dekat wall saya . tak penah saya dapat tuh selama kita kenal . tapi , tak semestinya memory hari ini adalah memory yang terindah bagi saya , mungkin besok juga adalah memory yang sangat terindah berbanding hari sebelum-sebelumnya .


Allah sayangkan umatnya . sebab tu allah bagi banyak dugaan dekat kita . dengan dugaan itu , kalo kita dapat lalui bersama dengan baik , allah sayangkan kita ;) sabar la eh , oneday kita jumpa ok sayang .tapi kita kenala sabar jagan mudah putus asa sebab cemburu tengok pasangan lain bahagia sebab diaorang duduk dekat-dekat . tak semestinya duduk dekat-dekat bahagia , malah mungkin dapat meruntuhkan atau meretakkan sedikit hubungan baik . adat la kita ni hidup couple berjauhan camgini kan boboy sayang :D ----->pesanan untuk awak md adib rosley . ingat eh :) 

You are everthing to me :) i love you . i love you a lot of my heart . untuk selamanya . dan selamanya :)

aww jiwangnya saya :')

2 comments:

  1. Moga kebahagiaan berlanjutan hingga ke syurga Illahi ^_^

    ReplyDelete
  2. fuh!santai : terima kasih . mintak2 mcm tuh laa :) trima kasih . doakan kitaorg eh hehehe

    ReplyDelete