Sunday 25 March 2012

I Need Your Help

Assalamualaikum

Hai Semua . apa cer doh ? lama x bersua mata --' nvm laa
tangan saya ni tetiba gatal plak nak buka blogger ni
lama dah haa x update . dekat setahun da ken :) *nmpk sgt aku menipu
harinie nak cer sikit pasal aktiviti sekola
weh , aku jadi KK sial -.-'
KK tu apakejadah plak , KK tu Ketua Komander siot
jdi KK untuk kadet bomba
serius suara aku macam katak menjerit panggil hujan jeh -,- asal jerit je pecah
asal pecah je aku menjerit haha
smpai bdk2 sekola aku pon gelak2 dgr suara aku :/
okey sila simpati banyak2 kat saya :(
masuk minggu nie , lagi 2weeks nak dkt 10/4 right ?
aaa :'( takut
nak lawan kat pusat kokurikulum bukit mertajam pulau pinang
disebabkan takut , aku berani plak cakap "cikgu saya nak tarik diri"
nah kau , heboh 1 bilik guru pasal aku nak tarik diri
Mulut Ke Mulut : eh tau x , tokoh koko kita tu tarik diri . memalukan 
Eika : aduh , aku rasa tercabar kejap . woi , aku boleh ckp mcm tu sbb aku sakit la sakai . aku tak sihat
kalau x , aku x cakap la nak tarik diri sesuka hati aku
now , alhamdulillah ... semangat saya kian pulih seperti biasa selepas ade abg hansome datang ajar*blinkblink :D
deh gatal siot kau eika -,- kesah plak tetttt hahaha
 Yaallah YaTuhanku , Saya Dengan Ikhlasnya Mendoakan Pasukan Kadet Bomba Dan Penyelamat Malaysia Dari Sekolah Menengah Kebangsaan Permatang Pasir Akan Memenangi Tempat Pertama Iaitu Johan Peringkat Daerah . Dengan Ini Juga Saya Mendoakan SITI NORSHAFIKAH BINTI ROSLI Akan Memenangi Ketua Komander Terbaik Keseluruhan . Amin YaRobal Alamin

Terima kasih kerana mendoakan kami semua . muah kiri kanan :*

No comments:

Post a Comment