Saturday 10 March 2012

Rancangan Kali Ke3

Assalamualaikum

Hye semua :-/
udah , kenapa muka tetiba sedih nie
okey , 3 kali tau aku nak g shah alam
first sebab aku bosan duduk penang . jalan2 pon da jarang
second , aku nak meet my gigirl . okey rindu diaorg
third , ade rzeki nak jumpa boboy kitew :/ jumpa bukan nak pelok cium , jumpa sat ja nak tendang2 pastu belah a . hehehe
okey , plz simpati kat kitew :(
tak sangka plak kemain rancang2 nak naik cameron isnin selasa nie
aku pon siap amek MC x nak ajaq budak2 kawat
eika : okey semua . cuti sekola KK x nak buat kawat . kita p jalan2 holiday okey . setuju ? *sambil buat muka tergedik2 nak cuti
selasa nak g Kuala Lumpur . jalan2 masjid india . Owaaa :) okey sila la gelak kat kita
sebab ni first time nak pegi masjid india -,- okey perak sikit .
malam selasa nak g lepak uptown seksyen 24 . masa ni la nak tendang sepak terajang boboy :)
entah abah kasi ke x . mintak2 kasi
rabu tu nak meet sama gigirl :) shoping time !
tapi hampeh , aku call zulaikha roslan x dpt 
just bole meet sma yana , aida and fariza je
pon bole :) jnji leh lepak2 gosip2 *saja tambah dosa --'
khamis siap2 brg sebab jumaat nak balik penang
boboy kita pulak mybe g sarawak . memang x date a dgn dia g shah alam
okey , sila simpati lagi kat saya :(
jumaat ptg bertolak balik penang dgn junior eika
serius , nak sangat2 jalan2 shah alam
jangan laa tak jadi lagi . nie rancangan kali ke3 dah nie .
luck , plz be a good for me :( 
kalau laa sepupu aku bzy keje , abah plz kasi kaka tido umah member k
teringin nak jalan2 dgn kawan2
plz plz plz plz
*buat muka mintak penyepak :/
kaka janji x nakal :'(

No comments:

Post a Comment