Monday 31 October 2011

Keriangan Bersama

Assalamualaikum 
Hai Semua . harinie eika nak cita yang eika join rombongan class 4nilam . exclassmate eika buat
pagi2 bgn siap2 g kedai mamak nak mkn roti canai
order pnya order , hakprak pon x sampai --'
terus belah camgituu je sbb da lewat en
smpai je sekola , bus da dtg
naik terus ah . so first kmi p bkit bndera
jom kita ursya pic :)
 budak ni form3 tapi dia tinggi dri aku skit --'









lepas tu kitaorg g mandi manda dkt batu feringgi :)
tapi x de gamba la plak --' x pe vedio je ade
asanya korang da tngok kan dlm fb aku :D 
amila kena humban dlm air . dahla dia x bawa seluaq spear
hahaha
pastu kitaorg g padang kota ^.^


 lepastu kitaorg g QB :)


 aku sayang korang . jgn gaduh plz :)
 kakcik omeyy ^.^
 aku rasa happy gila dapat join
first mcm nak x nak je
sebab ?
sebab keje kursus x siap
tapi dah smpai , apa pon x engat
hahha
and last , jumpa kechiq
dengan nonoi dia tuh hahha
happy sgt and thank blanja aku :D
tata :)

No comments:

Post a Comment