Tuesday 1 November 2011

Bola Jaring

Assalamualaikum 
Hye Semua .
harinie eika g sekola bawa kemera . k terasa hebat ^.^
smpai2 je diaorg ckap eika kena main bola jaring , lawan kelas-2
macam bodo kan ?
ohh tapi memang best
yang diaorg suh main smua x de pengalaman . ohhsom =>
so aku penat membebel terang nu ni nu ni kat depa 
sampai aku x tentu arah . hahah
nah tengok ni
aku rasa skrg aku bnyk amek vdeo kan :D kesah plak tenenene
 
oh aku rasa ohhsom masa aku main tuu
dgn padang berlecah , bekas bdk2 form1 , 2 main smpai menerap dpa main :D
eeeyuk ! ayaq acyaq betoi --'
so mcm best aku sut smpai 4-0 .


 aku tuh aku tuh . hahah
 eyuk !
ok 4 palang gol aku sut masuk . terasa hebat
so class 4 indel menang . 4 nilam terpaksa lawan dgn 4 berlian
saringan nya 2/11/11 so aku xtau apa akn jd --'
sah2 kena belasah abs dgn 4berlian :( ohh takutnya .


No comments:

Post a Comment