Thursday 10 November 2011

Awak ^.^

Assalamualaikum
Hai Semua .
maaf sekali lagi , posting ni untuk adib
korang perasan x , posting2 sblm ni byk cita pasal adib kan ?
actually aku dah padam smua . ade sesetengah je aku belum padam
aku nak cakap sikit kat dia
"awak2,saya sayang awak"
"awak2,saya rindu awak sangat2"
"awak2,knp awak dera saya sampai x bertegur sapa dgn saya?"
"awak2,awk tau x yg kita sedih dgn awak?"
"awak2,awak tau x,tiap2 mlm kita tgok bulan.pastu tringat kenangan2 kita"
awak2,awak tau x,sebelum tidur,saya akn bka gambar awak and tdo sekali dgn gmbr awk"
"awak2,tiap2 mlm saya taip2 number awak,tpi saya fkir byk kali nk call.sbb tkut gnggu awak"
"awak2,awk tau x,tiap2 mlm air mata akn menitik setitik demi setitik"
"awak2,saya sllu egt kat awak dan mendoakan awk"


awak,saya mencubakan diri saya xkan ganggu awak
maafkan saya kalau saya ade buat salah dekat awak
dan saya juga telah memaafkan semua kesilapan ataupun apa-2 lah yg awak dah buat
saya harap,awak take time laa btul2
SPM jwb baik2 k . tekun baca . teliti mncari isi dan kreatif mnjwab soalan
saya yakin , dan yakin serta amat yakin awak boleh mnjwab exam SPM 2011 ni
maafkan saya kalau sya x dpt mncubakan diri saya supya x mengganggu awak
saya hanya ingin mengambil berat tntang awak . tuh je
xde niat nak ganggu awak . serius .
saya ade ayt cintan-2 kat awak nieh
sejak ku kenali dirimu,aku sayang padamu,

matamu,wajahmu,suaramu,keikhlasanmu,

membuatku smakin sayang padamu,

sejak kita bersatu dalam 1 perhubungan,

hatiku sentiasa yg aku sayang padamu,

walaupun bile dirimu memarahi diriku,

sayangku terhdap drimu begitu kuat,

bagaikan panasnya matahari,

sampai sayang itu bleh mengikis segala

kemarahan yang ade di dalam diriku.

lalu diriku berdoa semoga kaseh sayang yg

kuat ini,berkekal sepanjang hayat
hidupku,

salam sayang diriku wahai sayangku……
and last word 
Good Luck For Your SPM :) 
dan korang yg tngah baca ni , sapa amek spm , good luck juga k :) 
kita doakan korang semua semua semua lulus ^.^ muahmuah skit 

No comments:

Post a Comment