Sunday 13 November 2011

Saya Di tag Oleh 2 Budak Omeyy

Assalamualaikum Pembuka Kata ^.^

ok , harinie eika kena tag serentak oleh dua bdk yg omeyy2 ni . aminah and miera
diaorg cam nak kenakan aku jeh . mentang2 aku x reti buat tag tag bagai ni --'
ok jom kita mulakan terjah menerjah soalan mereka .
sory terpaksa buat soalan tag dlm 1 post . jgn pening k

kita mulakan dgn miera pnya soalan

1.post this rules
2.write 11 thing about yourself
3.answer the question that tagger set for you
4.create 11 new question for those that you tag
5.choose 11 blogger to be tag and link them this post
6.you're not allowed to tag back (i mean to the person who tag you)

1- ok siap :)
2.  -suka makan kalo frust
-suka lepak kat library sambil baca buku
-suka kacau adek aku haziq
-suka buat lawak , tp x tau lawak ka x
-suka kacau boboy kitew ^.^ pastu gaduh plak aku yg nagis --'
-saya syg family saya
-saya nak bljar subject sastera tp amek acount -.-
-teringin nak keluaq pakai sexy2 tapi x penah buat  *hodoh pnya perangai 
-teringin nak jalan2 dgn salena gomes ^.^ tenenene
-suka bercakap
- teringin nak masak . kenyataan pemalas ya amat --'

3.answer the question that tagger set for you
=apa nama fullname kitew ?
SITI NORSHAFIKAH BINTI ROSLI
=why saya buat blog ?
SUKA HATI KITEW LAA HEHEHE
sebenarnya kitew suka menaip :)
=lagu feberit eh ?
moneybox
rasa ini
  =why kitew suka kat seseorang tuh ?
kitew suka kat seseorang tu when dia baik dgn kitew
kitew suka kat dia bila dia amek berat tntng kitew
kitew suka kat seseorang tuu kalo dia suka call kitew
dan kitew suka tengk seseorang yg brkulit hitam manis . bila dia senyum yaallah :) omeeyy nyer
=fb twitter mana saya suka ?
fb kott
=pengalaman pahit ?
jatuh longkang kat kota damansara masa umo 5 thun . sampai kepala ni kena jahit
    =post gambar paling cantek ?
 
gambo ni paling ayu kot --' actually gamba ni paling aku x suka . saja syok letak kuangkuangkuang
=ada bantal busuk ? 
x deh 
=cita2 n kenpa ?
nak jadi yg terbaik dlm dunia ^.^ sebab ? sebab aku nak jdi tuh nak wat acanoo :)
=pendapat tentang blog awak ?
comei mcm tuan dia :)


next question from aminah

     
1.post this rules
2.write 11 thing about yourself
3.answer the question that tagger set for you
4.create 11 new question for those that you tag
5.choose 11 blogger to be tag and link them this post
6.you're not allowed to tag back (i mean to the person who tag you)

1- ok siap tuan ^.^

2 - suka tidoq lambat
-suka berangan bnda yg x akn dpt
-suka kacau org
-suka makan pizza
-suka meronda merata tp kenyataannnya x 
-suka marah org ^.^
-suka termenung
-suka melawan *kot
-suka kawat
-suka bersukan
-x suka org yg cari gaduh x kena tempat

3-sapa kitew sayang selain mak ayah ?
:kitew sayang tokwan abg2 n semua org . trmasuk awak :)
-apa bf kitew pnggil kitew ? and apa saya pnggil bf kitew ?
:alololo , maluu la kitew ^.^ secret boleh ? hikhik
-kalo kitew sweet dgn bf , letak gamba kitew dgn dia eh ?
:nah amek :)   
   -kitew suka berangan tentang apa ?
:suka berangan ,"besaq nnti apa aku akn jd ? and dgn sapa aku kawin" ^.^ k gatal
-perkra apa yg kitew suka dlm hidup dia ?
:kitew suka dia sebab dia omeyy . tenenene x de laa . kitew suka dia sbb kitew suka dia laa :D
sebab dia suka buat lawak x kena tempat :) kitew syg awak adib <3
-kitew nakal x ? gedik ? mengada ?over ? bajet HOT?
:ha,ah kitew ade semua tuh . kenapa ? x de sapa perfect sayang :)
-kitew penah makan mknan yg pelik x ?
:makanan acanoo tuh ?
-kitew ade BFF x? mestilaa ade ^.^


       
kepada sesiapa yg x deh . maaf eh , eika terasa mcm ramai BFF . hehehe . k tamaknya
-apa hobi kitew ? dan berikan 4 sebab ?
hobi kitew suka dgr lagu
sebab lagu mmberi ketenangan , snang nak luah prasaan dgn lagu , lagu sebagai peneman hidup dikala malam menjelma dan juga lagu merupakan salah 1 perkara yg senang dilakukan :)
-apa ciri2 laki idaman eh ?
kitew x memilih , setakat boleh menjaga hati dan perasaan sudah cukup
serta mengajar kitew apa erti hidup
dan juga selalu buat lawak bodoh yg tah pape smpai nak gelak guling2
serta dpt membimbing kitew kearah kebaikan :)
dan dan dan dan dan apa eh ? dan yg lain adalah secret :)

ok done . siap 2 tag . sekarang sya nak siapkan 1 soalan kat org yg bakal ditag

[apa panggilan manja korang?]
[korang nak suami/isteri yg acanoo bila korang nak kawin]
[suka amek gambar ? gambar mana yg pling cool bagi korang?ce tunjuk sikt]
[apa cita2 yg korang teringin bnda tu tercapai]
[agak2,perangai eika ni mcm mana?]
[blog eika adakah membosankan?]
[korang suka wana apa?]
[kat sekola/college/tmpat kerja, korang suka buat apa kalo x de keje?]
[bila tarikh yg paling istimewa bg korang n nyatakan knp]
[agak2 , apa resepi nak naikkan badan ?]
[ce cita sikit tntng org istimewa korg selain fmly korang]     

eika nak tag org2 ni . plzz jawab soalan eika *smbil buat muka manja


Sila lah menjawab . selamat menjawab hekhek

No comments:

Post a Comment