Saturday 10 December 2011

gerhana bulan :)

Assalamualaikum 

hye all . whatup cek adek yang cantek molek . jejaka tampan2 hansome yang awesome mcm astro byond tuu kan
*k apa aku merapu
ohh aku nak cita pasai GERHANA BULAN . hampa tengok x ?
sumpah wa cakap sama luu , cantek woo
aku dduk luaq uma dri pukul 9.00-10.30
subhanallah . besarnya ciptaan tuhan
indahnya ciptaan tuhan
kalau kita nikmati betul2 , kita akn hargai apa yg terjadi
tpi apa da jdi kat bumi weh ? sampah sarap merata hampa lempaq . tudiaa --'
pastu kata MPSP x buat kerja . pala hotak hampa ..!..
masa dok tengok gerhana bulan tuu , tok aku mai
"haa gerhana bulan boleh laa mintak apa2 hg nak"
pastu aku gelak . k funny cara tok aku ckp
pastu abah ckp "laa betoi haish apa tok cakap tuu"
aku pon mula la search enternet betoi kaa apa depa kata
ha,ah betol . buat solat gerhana bulan
aku buat kaa ? nk buat tapi akuu teettttt --'
ade masalah pmpuan HaHaHa
yaallah , berikanlah kbhgaian kpda kedua org tua ku , pnjangkan umor mereka serta nenek2 ku yg sedang sarap sakit tuh . yaallah , berikan kejayaan kpda kedua abg2ku ini dan berikan jodoh yg terbaik utk mereka
yaallah , permudahkan pembedahan kaki mama . sihatkan kmbli sahabat yg hambamu syg ini (athirah azmi).
yaallah , permudahkan segala urusan hambamu dan bukakanlah pintu hatiku dan permudahkan proses pembelajaran .
yaallah , berikan ketenangan kpda semua yg hambamu kenali . moga2 diaorg smua akn mnjalani hari2 yg bhgia .
permudahkan segala urusan kami sebagai umatmuu
adib , saya akn tersenyum apabila melihat awak pon tersenyum :) saya doakan awak berjaya dlam apa bidangpon yang awak cuba k . peace broo ^.^ moga awak dpat jodoh yang baik untuk zuriat2 awak :)
azrul : teruskan usaha awak k . capai cita2 awak . one day awak jmpa pilihan hati awak
zulaikha , amila , anis , sabrina , eila , hidayah , amira and all my BFF : kita sama2 capai cita2 kita k . aku doakan hampa berjaya . SPM k :)
my mummy : eika doakan mmy happy selalu . rmai yg sygkan mumy :)

No comments:

Post a Comment