Friday 9 December 2011

Terima Kasih Untuk Semua :)

Assalamualaikum
Hai Pembaca2 Yang Omeyy2 Hansome2 ^.^
k tolong jangan perasan sangat . huahuahua
harinie nak cita pasai adib lagi . ahh ~ mesti bosan kan ?
kesah plak aku tenenene :)
aku nak cita pasai mak aku . kalo x , x deh laa pic mak aku dlm nie
mcam nie , hari isnin baru2 nie aku nak kuaq jmpa adib
dia call "ahh sayang , jom kuaq " (bangga habis laa kau eika dia nak panggil kau syg? no no no)
sory aku tipu hampa HaHaHa . dia ckp mcm nie "weh , jom ah besok lepak . bukan senang nak jumpa"
k aku pon mcm "betoi ka hang nak jumpa aku ? hang p call abah hang cakap kat abah mcm nie : abah , nak bawa anak abah kuaq sat boleh x?"
k no sense kan ?
aku pon msj abah mintak izin . abah bagi . mama ? ohh kompom2 dia beletiaq dlu
adakaa patut adib ajak aku p QuensBay pkoi 2 baru call ?
dahlaa aku dok rendam ayam dgn sotong sikit pnya baik --'
aku pon kulang kabut ahh masak . nak kuaq pnya pasai . nasib dah mandi HaHa 
masak apa ? aku goreng ayam jaa . sotong masak kunyit . *nmpk sangat aku kabut nk kuaq
so pkoi 3.30 siap . dan ka nk p QuensBay nie ?
call adib... tuuttt tuuttt "hello" --> suara baru bngun tidoq
aku pon apa g ? "woii ! nak p ka x . orang dah siap hang boleh baru bgun tidoq noh.poen toi" teettttt .... HaHa melawak jaa nah
dia pon bgun laa p mandi kott . koi 4.30 bru bertolak dri Batu Kawan
koi 5.00 ptang baru smpai depan umah aku --' mai amek nek kereta 
koi 5 nak p QB ? abah daa call ckp koi 6.30 balik uma 
so apa lagi ? smpai kat jambatan sah2 koi 5.30 . sampai QB koi 6.
fikir2 , lepak bagan dahh laa . so kami lepak Bagan tepi pantai
ohh romentik kan ?

kami terjun mandi2 laut #x dak haish . kami dok nyanyi tepi laut jaa HaHa
pastu mulaa la babak2 jiwang kan ?
"eh tau ak . dlu orang kecik2 pakai baju mndi mcm budak tuu laa" --> smbil tnjuk budak pakai baju fit nk terjun mandi ayaq laut
"ohh yeke ? abang dlu kecik2 mandi ayaq laut mcm budak tuu" --> smbil tnjuk budak laki pakai suaq pndek n pakai KEPIAH
apa g ? gelak habis aku kat situ . smpai jatuh dri batu aku dok bertenggek kan .

pastu amek pic sat . jam menunjukkan pkul 6.15 minit
kami angkat kaki gerak balik uma :(
kejap jekan ? jnji aku dapat jumpa dia ^.^
ohh lupa plak . mak aku ade ckp "hang ni tngkatan 4 dah ade jantan mai amek depan umah!kemarin jumpa x puas lagi kaa ha !"
ohh mom , plzz jangan membebel <3 muahh sikit 
pelik , mcm mana mak aku tau yg aku jumpa adib kat padang kota ahad baru2 nie ?
tau dari mana mak aku tau ?
sini aku cita 
adek aku yang umoq 3 tahun tuu da pandai main IPAD2 deh . sakai kan ?
egat x pic aku yg minum dgn adib masa kat Padang Kota tuu ? kan aku tulis Via Ipad.
dlm Ipad tuu ada lgi pic aku dgn adib
senang2 dia buka p tayang kat mak aku
naahhhh -.- patut kantoi 
ohh lupa plak . jumaat sebelum hari sabtu ahad yang aku nk p padang kota tuu,aku smpat date juga :D
kami p pacific layan cita OMBAK RINDU

huhu . elok aku nak nagis , boleh plak adib gelak --' baru nak feel
boleh plak dia ckp "haa , pastuu nagiss.tuh laa pmpuan" ergh -.-
pstu p makan kejap and balik :)
Thank baca :) sayang ampa hat baca nie . kiss sikit muahh ^.^

No comments:

Post a Comment