Wednesday 7 December 2011

Lucky Day

Assalamualaikum
hai semua . sihat ? da makan ? da solat ? --'
ohh nak show off kejap pasal 4/12/11
padang kota time ^.^ 
sumpah aku ckap . aku xleh tido masa malam nk p padang kota . aku pon xtau knp
pagi tu awal plak aku bagun . siap masak nasi lagi
kalo x , hari ahad time2 mcm nie , nahhh koi 9 bru bgn
tapi kali nie koi 5 dah terjaga HaHaHa 
nampak sgt aku x sabaq nk jumpa jejaka MAR aku ^.^
k bgun makan2 pastuu siap2
mulaa laa nak make up make up bagai
pakai bulu mata yang bajet cantek tuh --' dah siap pakai tgk cermin pastu kelipkelip mata ni
HaHaHa kelakar plak --' 
pastu naik kereta and gooo ~ bawa laju2 kereta nk smpai padang kota
sampai tol penang . OMG aku nmpk sekumpulan mat2 moto konvoi sikit pnya ramai atas jambatan tuh
k , ramai sangat . beratus2 bijik moto aku nengok .
smpai padang kota . apa aku tau , parking full
badan geletaq x habis2 . berpeluh2 aku . pasaipaa ? nervous sial ! hakktuih --'
biasa laa 8 9 bulan juga x jumpa
bila dpt parking , kuaq2 kereta . cover2 tudung apa semua . yg penting , training kejipkejip mata takut bulu mata bajet cantek jatuh kang ^.^
masa nk masuk dlm padang kota tuh mak aii . himpit2 habis ahh . pintu pagaq ada 1 jaa :(
sampai2 terus pusing pusing
first aku jumpa , budak class aku
aku mcm ohhmygodd ! farid --'
masa tuu aku tunduk sbb maluu ^.^ tpi xleh nk cover daa . dia nampak aku dulu HaHa
pusing2 pastuu call smua bdak2 cubprix . depa habaq nak jumpa
call2 apa semua , jumpa kak fara ^.^ k dia comei
kecik jaaa
jumpa2 kak fara terus p minum .
minum dgn budak mereng nii (ejat )
kebetulan birday dia harituu
nahh ~ amek kau . basah kuyup budak2 YY PANG kejekan HaHa
ohh masa makan tuhh nampak adib lalu
k , dia sombong dgn aku
sentap ahh dia x tegur :'(
HeHeHe pastuu dia dtg duduk sebelah smbil mencangkung then cubit peha sikit #kau egt peha ayam ka nak cubit ? ^.^
pastuu dia senyum2 HaHa k comel gituu
ohh ade 1 lagi . ade 1 table depan aku penuh dgn mat rempit 
bajet hebat nak ngorat bagai --' ehh broo , cermin diri bole x sebelum tegur kitaorg ?
hormat laa sikit , mumy aku ade laa sial . hakkktuih ~ x dilayan . biadap mat rempit
next , terus cari abah . manaa abah x sampai2 nie --' 
ontheway masuk toilet terjumpa pasangan nie
dok x tahan nak terkencing dan lagi sembang depan toilet --'
masuk2 toilet terjumpa yana :)
masa tuu aku ngah nak betulkan bulu mata bajet cantek tuhh . dah nak jatuh
ohh yana cantek :) comel gilaa . pakai mata biruu tuh .  untung ayin ^.^
jalan2 apa . pastuu dah pkol 2.30 
terus cari port . tgk adib race

k , mumy aku jerit2 sokong adib . "goo adib yahooo . teruskan"
--' ehemm . kejap2 . aku ade guna 1 ayt masa lepak dgn mumy n mila
"nie sapa nak jumpa boypreng sapa ni?"
k smua gelak HaHaHa
Alhamdulillah . jejaka MAR saya no1 ^.^
dia asyik tengok aku . *k saya maluu
dia senyum2 jeh . sebab dah janji . you menang i belanja .
HoHoHo haamek kau ! juara teruih --' tapi melawak jaa kot haha
pastu amek gambaq sempoi pnya
baju hitam sebelah adib tu abang aku angah :)


ade sweet x macam gula gula hack ? --'
pastuu lepak minum2 kejap 1 table dgn abah semua
k best sial .
masa ni mak adib lalu . bapak dia bawa adik2 adib . haha

ohh air sirap dia x sedap .

sory saya selalu perasan comel ^.^
semua via ipad2 ^.^
lepastuu apa lagi ? balikk laa :'(
masa jalan balik jumpa depa ni
jalan sikit pnya baik pusing2 padang kota
k comel kan depa .
welcome CP 115 and bye bye WIRA ^.^

No comments:

Post a Comment