Saturday 29 September 2012

I Wish

Assalamualaikum

Salam 1 Malaysia *bajet jadi najib*
hye . hye awak . ye awak la . yg tengah baca blogger bubuncit kitew nie *renyeh*
bercerita pasal habis spm nie , eh . bercerita pasal masa hadapan nie , macam2 sangat aku nak jadi
bila sampai je masa pendidikan jasmani . ckgu PJK aku tu selalu ckp "Pikah , hg nak p mana lepas dpt kptsan spm ni ? xmau amek sportscience ka ? hg mesti boleh punya . 5kredit ja"
ha ? ha ? 5 kredit ka ? oh boleh *bajet dpt 5A's
berckap nk smbung bljar mmang mudah . aku nak jadi doktor *i wish* tapi aku x amek pon bio fizik kimia smua ni . memang tak la kan . mampu berkata-kata ja
nak ikutkan aku , aku xnk berpisah dgn kawan2 sekola . 
tapi masing2 nak sambung belajaq ke hala tuju yg diinginkan
so , i have 5 ambition . ce teka ce teka :p
1:sportscience
i can be a doctor . seriuslly ? but , aku x amek kos bio :/ xleh jd doktorpakar tulang
but , aku bole keje ngn apa tuu , kementerian belia sukan *bajet*
aku bole jdi cikgu PJK . see see . i am a teacher . Lol
aku bole jdi jurulatih utk atlet2 negara . acehhhh . 
2: bisnes study
aku bajet nak buka syarikat besor2 . kaya raya HaHaHa -.- tamak haloba
tapi prinsip perakaunan form5 pon jawap nak terkencing --'
3: media massa
bajet nak jadi pembaca berita . boleh masuk tv tiap2 hari . nnti sapa rindu aku , turn on your TV and watch me at tv3 Ha Ha Ha *gelak x ikhlas sbb speaking slah
4:photografy
nak keja ngan NSTP . pasaipa ? pasai pak aku keja kat sana . senang aku nk masuk keja . tapi.....
keja amek gmbaq ni , kena amek gambaq org . tapi aku suka amek gambaq aku sndri hahaha
so i wish i can be a modelling ^,^"
5:pramugari
okay okay sila ketawakan saya :(
aku tau , ni memang xleh jadi . why why ?
sebab saya berhijab . selalunya pramugari ni ramai x pakai tudung
apa salahnya , amek pramugari yg bertudung :) kan ?
Tuntasnya , Intihanya hahaha
aku harap , aku bole dapat gaji banyak HaHaHa --'
aku harap aku akan dpt ke hala tuju yg bole banggakan mak pak aku .
S E K I A N

No comments:

Post a Comment