Friday 18 November 2011

Alhamdulillah

assalamualaikum
sambungan cerita sebelum ni pasal hari raya aidiladha
lepas jeh abis mkan2 kat kantin *ohh kitaorg dpt mkan free ^.^ batak jeh
lepas tuh masuk balik dlm dewan . masa tuh aku sebok cari teacher rosnani
asal tah dia nak jumpa aku .
aku pon cari ah , last2 jumpa kat luar dewan sekola 
aku : teacher , awat cari saya td ?
teacher : (ursya ats bwah) laa mana baju kamu
aku : ni laa baju sya (smbil trik t-shirt aku pkai)
teacher : laa kamu tau x kamu dpt anugrah ? 
aku : (k buat2 terkejut) ha ? anugrah apa ? heheh sya tau sya dpt
teacher : ha dah tu xkan pkai bju ni . p tukaq baju tuh ish kamu ni . tau x angrah apa kamu dpt ?
aku : HAHA teacher ni . satg sya pkai la uniform full . hangat gila ni . angrah tokoh pljar kokurikulum dpa hbaq . betoi kaa ? (smbil buat muka funny)
teacher : ha tau pon . pkai la kemas skit . ni main byk sgt.lari sana sini
k aku memang buas kat sekola *mcm bdk tadika --'
aku pon berlari2 anak msuk dlm dewan amek uniform KADET BOMBA yg aku sayang tuh
msuk toilet pkai uniform n topi yg kecik nk bagai tuu --'
masuk dewan blik dgn lagak gaya yg mcm org x nmpk (halimunan)
tp knyataannya smua org tengok aku . k aku malu
bdk2 dpan aku dok perli2 aku "alaa kak pika comei laa"
pastu abs smua dgq depa mnjrt kata comei2 apa tah --'
smua laki tgok aku . seolah2 terpegun dngn kekeringan aku HAHA
xde laa , terpegun laa kot -.-
pastu aku pon pergeraklah kehadapan utk dduk dikalangan pljar2 yg mndpt anugrah
msuk2 ja ddk ats krusi dgr sora sorg bdk laki ckp
"FULAMAK ! kak pika , cayaalaaah ! "
k muka aku merah . maluu . ramai org
msa nk naik pentas lgi lawak . kna kawat bagai kahkahkah .
and last i happy sgt walaupon kawat mcm apa
n ade 1 vdeo utk korang ^.^
and last2 , batak sekali lagi
tq sgt2 untuk semua :) ohh vdeo tuhh x jadi . muka lebam bwah mata
seronok smpai x lena HAHA 
tata :)

No comments:

Post a Comment